PRICING - Zarządzanie cenami

TOP 10 taktyk cenowych zwiększających marżę w sklepie

6
Kup teraz
199.00 PLN

Zarządzaj mądrze cenami,

aby nie stracić KLIENTÓW.  

Zyskaj pozytywny wizerunek cenowy!

 

Masz dosyć ciągłych strat związanych z podwyżkami cen u dostawców i producentów?

Nie możesz już wysłuchiwać klientów mówiących, że jest drogo i dlaczego ten produkt aż tyle kosztuje?

Oglądając nagrania dostępne w tym KURSIE, dowiesz się jak skutecznie zwiększyć rentowność Twojego biznesu, a przy tym mieć pozytywny wizerunek cenowy produktów w oczach klientów.

 

Z KURSU „TOP 10 TAKTYK CENOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH MARŻĘ" DOWIESZ SIĘ: 

  • Jakie popełniasz błędy w wycenianiu produktów i budowaniu strategii cenowych w punkcie sprzedaży.  
  • Nauczysz się stosowania najbardziej skutecznych taktyk psychologii cen, które z jednej strony zwiększają marżę, a z drugiej budują pozytywny wizerunek cenowy w sklepie. 
  • Sprawdzisz w jaki sposób dźwignia pricingowa może praktycznie bez kosztowo, czyli żadnych inwestycji zwiększyć rentowność Twojego biznesu. 
  • Zastosujesz sprawdzone mechanizmy cenowe maksymalizujące marże produktów.

 

DLA KOGO JEST TEN KURS:

  • Właścicieli i menedżerów zarządzających detalem, rozumianym jako sklep detaliczny z różnych branż (FMCG, DIY, RTV/AGD, fashion), a także aptekami. Mechanizmy postrzegania przez klientów(pacjentów) cen w każdym miejscu są bowiem identyczne,
  • Menedżerów (KAM-ów, KAS-ów, Przedstawicieli) odpowiadających za sprzedaż do detalu, gdyż znajomość różnych technik i narzędzi związanych z zarządzaniem cenami i psychologią cen może pomóc w rozmowach z detalistą, tak aby zastosować właściwe rozwiązanie cenowe korzystne zarówno dla detalisty, jak i dla producenta.

 

CZY WARTO SKORZYSTAĆ Z KURSU? POSŁUCHAJ⤵

 

 

 

ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA KURSU: 

1. Wstęp

Zarządzanie cenami w sklepie jest bardzo niedoceniane, gdyż wiele osób stosuje tylko proste i znane powszechnie mechanizmy wyceniając produkty w detalu. Jeśli się zastosuje odpowiednie taktyki cenowe może być skutecznym czynnikiem zwiększającym marżę i budującym pozytywny wizerunek cenowy. Na samym początku kursu przekonasz się, dlaczego ten kurs jest właśnie dla ciebie i w jaki sposób wykorzystać poznaną wiedzę do poprawienia rentowności biznesu. 


2. Najczęstsze błędy w zarządzaniu cenami

Obserwując rynek i prowadząc wiele projektów doradczych z zakresu zarządzania cenami zauważyłem jak wiele błędów popełnianych przez osoby podejmujące decyzje cenowe. Z pewnością będziesz w stanie samodzielnie rozpoznać kilka z nich, które obecnie być może popełniasz w rutynach wyceniania produktów. Uświadomienie sobie tych błędów i zagrożeń płynących z ich konsekwencji pozwoli na nowo spojrzeć ceny produktów w sklepie.

3. Co to jest „Dźwignia Pricingowa” ?

Jest to najtańsza i najbardziej skuteczna metoda zwiększenia rentowności biznesu, dzięki jej zastosowaniu możesz osiągać lepsze zyski. Jak ją wyliczyć i jakie ma zastosowanie dla twojego biznesu o tym dowiesz się w tej części kursu.

4. TOP 10 taktyk psychologii cen

To jest serce całego kursu, gdyż ich ujawnienie i uświadomienie jako one mają wpływ na postrzeganie cenowe przez klientów produktów w punkcie sprzedaży. Zastosowanie tych taktyk może zdecydowanie poprawić marże i osiągane wyniki. Dowiedz się o nich więcej, a zobaczysz jak wcześniej traciłeś marżę i wizerunek cenowy produktów w sklepie.


5. Przykładowa analiza sklepu i decyzje zwiększające marżę

Jak już poznasz TOP 10 taktyk psychologii cen to następnie zaprezentuję w jaki praktyczny sposób należy je zastosować w sklepie. Pokażę jak podejść do analiz cen w sklepach od „ogółu do szczegółu”. Kiedy zastosować jaką taktykę, aby była skuteczna dla maksymalizacji marży poszczególnych produktów w sklepie.


6. Podsumowanie kursu

Na koniec jeszcze raz zrobimy podsumowanie całego kursu, aby prześledzić, które z zagadnień były najbardziej przydatne dla twojego biznesu i w jaki sposób możesz wykorzystać potencjał psychologii cen i TOP taktyk cenowych. Dzięki poznanej wiedzy możesz poprawić wizerunek cenowy produktów, zwiększyć osiąganą marżę i poprawić zyski.

 

 

DOWIEDZ SIĘ OD DOŚWIADCZONEGO PRAKTYKA O SPRAWDZONYCH SPOSOBACH ZWIĘKSZENIA MARŻY, DZIĘKI ZASTOSOWANIU TAKTYK PSYCHOLOGII CEN

 

 

ROMAN SZYMCZAK — to Trener biznesu i ekspert trade marketingu.

Specjalizuje się w rozwiązaniach zwiększających efektywność marżową i biznesową w punktach detalicznych (sklepów różnych formatów i branż).

Zwycięzca konkursu Trener Sprzedaży 2015 organizacji Polish National Sales Awards. Współpracował z ponad 500 firmami realizując z sukcesem projekty w Polsce i za granicą.

 

 

 

*Po opłaceniu kursu klient ma dostęp do niego w ciągu 15 min. 

 

polecane
Skuteczne taktyki ekspozycji poprawiające zyski w sklepie

UŁÓŻ PRODUKTY TAK, ABY KLIENT CHCIAŁ KUPIĆ ICH WIĘCEJ! Wielokrotnie w punktach sprzedaży, towar na regałach...

Sekretne metody wykorzystania powierzchni sklepu, które zwiększą zyski

WYKORZYSTAJ WŁAŚCIWIE POWIERZCHNIESWOJEGO SKLEPU I SPRZEDAWAJ WIĘCEJ Twoje przyszłe zwycięstwa w sprzedaży zaczynają się tutaj!  Zapraszamy do...

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję